- Objavljeno:
2024-01-16
- Čas branja: 3 minut
CES 2024 in Skupina L'Oréal
Na najvplivnejšem svetovnem tehnološkem dogodku CES® 2024 je Skupina L'Oréal predstavila naslednjo generacijo sušilnika za lase, AirLight Pro, ki je bil zasnovan v sodelovanju s profesionalnimi stilisti za potrebe tako strokovnjakov kot potrošnikov. AirLight Pro je razvit v partnerstvu z zagonskim podjetjem Zuvi in za nego las uporablja kombinacijo tehnologije infrardeče svetlobe in zračnega toka, ki suši lase podobno kot v naravi veter. Rezultat so na pogled sijoči, mehkejši in navlaženi lasje*[1], ki se obenem posušijo hitreje.[2]* Optimiziran pretok toplote na različnih tipih las pri tem prihrani do 31 % energije*[3].
Z uporabo patentirane tehnologije LightCare™ za sušilnik za lase je Zuvi razvil izdelek prve generacije, ki za učinkovito sušenje vode na površini las uporablja infrardečo svetlobo in zrak visoke hitrosti ter tako ohranja vlago v pramenih las. Za razliko od običajnih sušilnikov za lase z grelniki je AirLight Pro opremljen s posebnim 17-krakim hitrim motorjem in patentirano*[4] infrardečo tehnologijo, ki jo poganjajo volframove halogenske žarnice za hitro sušenje las brez prekomerne toplote.
Ekipa več kot 100 inženirjev, oblikovalcev, frizerjev in znanstvenikov iz L'Oréalovega oddelka za raziskave in inovacije ter podjetja Zuvi je sodelovala pri najsodobnejšem industrijskem oblikovanju Airlight Pro, da bi razvila profesionalni sušilnik za lase, ki presega vse do sedaj znane zmogljivosti. AirLight Pro na podlagi povratnih informacij vodilnih profesionalnih stilistov zagotavlja do 33 % več hidracije las[5]* in do 59 % bolj sijoče, gladke in mehkejše lase na pogled*[6], hitrejše sušenje ter izboljšano uporabniško izkušnjo.
Nicolas Hieronimus, izvršni direktor Skupine L'Oréal, je na sejmu CES® 2024 predstavil inovativno tehnologijo in v svojem nagovoru v Las Vegasu v Nevadi podrobno opisal strateške naložbe podjetja na področju novih tehnologij v lepotni industriji. To je bil tudi prvi nagovor predstavnika kozmetične industrije v glavnem programu tega prestižnega tehnološkega dogodka.
"L'Oréal že 115 let uporablja znanost za inovacije in zagotavljanje nepozabnih lepotnih doživetij, ki najbolje ustrezajo njihovim individualnim potrebam. Z AirLight Pro v partnerstvu z Zuvijem dokazujemo, da lahko tehnologija izboljša lepoto in hkrati poskrbi za vaše lase na povsem drugačen način, ki obenem zmanjša vpliv na okolje. To je prihodnost lepote, za katero si prizadevamo."
"Poslanstvo podjetja Zuvi je s pomočjo tehnologije in inovacij za prihodnost zapustiti svet boljši, kot je bil, ko smo ga dobili," je dejal Mingyu Wang, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Zuvi. "Z našim strokovnim znanjem na področju optike, aerodinamike in oblikovanja zabavne elektronike smo ustvarili ta izjemen izdelek. Ponosni smo na naše dosedanje delo in s partnerji, kot je L'Oréal, podjetje z več kot 100-letnimi izkušnjami na področju nege las in lepote, dvigujemo naše izdelke na višjo raven. Skupaj ustvarjamo in bomo še naprej ustvarjali revolucionarne lepotne tehnologije."
AirLight Pro je zasnovan tako, da se prilagodi potrebam vsakega posameznika, kar je L'Oréal preizkusil na več kot 500 ljudeh z različnimi tipi las. Ta revolucionarna naprava, ki skrbi za nego las in je obenem prijazna do planeta, bo letos prek profesionalne blagovne znamke L'Oréal Professionnel predstavljena na izbranih trgih kot sta ZDA in Evropa.
Opomba: statistični podatki temeljijo na raziskavah izvedenih v Evropski uniji.
*[1] Instrumentalno testiranje, v primerjavi z naravno posušenimi lasmi.
*[2] V primerjavi z istim sušilcem za lase brez infrardeče svetlobe.
*[3] Instrumentalno testiranje, v primerjavi z vodilnimi premium sušilniki za lase.
*[4] Patent ZDA
*[5] Instrumentalno testiranje, v primerjavi z naravno posušenimi lasmi.
*[6] Instrumentalno testiranje, v primerjavi z naravno posušenimi lasmi.
PR - Grayling Ljubljana