- Objavljeno:
2024-07-03
- Čas branja: 1 minut
Projekt Digit Bela uspešno zaključen
Datum objave:
3. julij 2024
Avtor:
Polona Bahun
Avtor fotografij:
arhiv Naš stik
Projekt v skupni vrednosti nekaj manj kot 2,9 milijona evrov je potekal od aprila 2022, EU pa je iz naslova Sklada za okrevanje in odpornost – NextGenerationEU sofinancirala nekaj manj kot 1,5 milijona evrov.
Elektrodistribucijsko podjetje Elektro Ljubljana je skupaj s konzorcijskimi partnerji - podjetji Informatika, Comland in Troia, uspešno zaključila projekt Digitalna preobrazba ekosistema Elektra Ljubljana za podporo energetskemu prehodu in za dvig uporabniške izkušnje – Digit Bela.
Namen projekta je digitalno preobraziti ekosistem Elektra Ljubljana za podporo energetskemu zelenemu prehodu in izboljšal uporabniško izkušnjo uporabnikov omrežja. Z razvojem inteligentnih
rešitev ter integracijo naprednih tehnologij so preobrazili poslovne funkcije razvoja in vzdrževanja elektrodistribucijskega omrežja ter s tem izboljšali zanesljivost, prožnost ter pospešili vključevanje OVE. Vzpostavitev digitalnih orodij in njihova integracija s storitvami, ki jih nudijo odjemalcem, bo na eni strani omogočala učinkovitejšo komunikacijo, na drugi strani pa odjemalcev zagotovila zmožnost aktivnejšega udejstvovanja v elektroenergetskem sistemu. Projektne aktivnosti so zajemale osem delovnih paketov , ki so vključevali razvoj digitalne strategija podjetja, razvoj, testiranje in implementacijo digitalnih orodij nad stanjem trenutne tehnike ter usposabljanja in izobraževanja za pridobivanje digitalnih kompetenc zaposlenih.
Družba Elektro Ljubljana si pri svojem poslovanju prizadeva za zagotavljanje inovativnih in naprednih storitev. V preteklem desetletju so tako veliko sredstev namenili uvajanju novih inovacijskih rešitev predvsem na področju upravljanja financ in osnovnih sredstev, tehničnih baz podatkov in ne nazadnje zagotovili najsodobnejšo programsko opremo za center vodenja, s katero so zagotovili digitalnega dvojčka celotnega elektroenergetskega omrežja v Ljubljani, od priključnih točk na prenosno omrežje do zadnjega odjemalca. Vse to jim je dalo trdno podstat, na kateri lahko gradijo nadaljnjo digitalizacijo procesov. In tako so v okviru projekta Digit Bela zaznali priložnost in se s tem projektom lotili preobrazbe dela poslovnih procesov in jih digitalizirali predvsem na področju vzdrževanja in investicij ter na drugi strani na podpori odjemalcem oziroma uporabnikom njihovega omrežja z digitalizacijo nekaterih storitev.
VIR: Naš Stik