- Objavljeno:
2022-09-24
- Čas branja: 1 minut
PRO PR: »PODOBA PODJETJA SE NE KUPI, AMPAK USTVARI«
Udeleženci bodo na konferenci lahko prisluhnili enajstim predavanjem in šestim panelom, ki jih bo vodilo skupno 46 strokovnjakov z različnih področij komunikacijske panoge iz Velike Britanije, Turčije, Avstrije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, Črne gore ter Bosne in Hercegovine. Naslovi panelov so že znani: »Televizija v digitalni dobi«, »Digitalni izzivi v komuniciranju«, »Interna komunikacija v času sprememb«, »Transformacija«, »Kaj stranke pričakujejo od agencije« in »Kaj agencije pričakujejo od strank«; naslovi predavanj pa so objavljeni
TU.
Konference naj bi se udeležilo več kot 200 udeležencev, spremljalo pa jo bo več kot 30 predstavnikov medijev.
»Letos smo se osredotočili na domače in regijske strokovnjake, ki bodo obiskovalcem ponudili predavanja, primere dobrih praks, nova znanja in dodatno mero motivacije. Transparentna komunikacija in dostopnost podatkov sta osnova za pregledno delovanje podjetij. Verjamem, da se bo konference udeležilo mnogo ljudi, od strokovne javnosti s področja komunikacijskega menedžmenta do tistih, ki se čutijo in ki so voditelji, ki upravljajo sisteme in razumejo, da se podoba podjetja ne kupi, ampak ustvari z različnimi tehnikami in orodji komuniciranja. Danes se namreč tudi od voditeljev zahteva, da razumejo osnove posameznega področja, da lažje in bolje sledijo njegovemu razvoju. Odnosi z javnostmi so ena od pomembnješih funkcij managementa vsakega podjetja,« je povedal Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora in ustanovitelj konference. Ob tem ni pozabil omeniti digitalizacije, ki komuniciranju postavlja nove standarde. »Komunikatorji, voditelji in odločevalci se moramo zahvaljajoč digitalni preobrazbi nenehno izobraževati in učiti, da ostanemo konkurenčni,« je dodal.
VIR: MM